12 Şubat 2010 Cuma

su böreği ve aşure yaptımm :))

ilk defa aşure ve su böreği yaptım bide ilkdeneme olduğu yetmiyomuş gibi misafir bile davet ettim ne jadar cesaretliyim dimi aşure yapcam dedim annemleri ve kayınvalidemleri davet ettim akşam yemeğe sabah erkenden kaltım aşureyı yapmak için neyse allah dan yemek kursunda hoca yaptırmışdı az da olksa bilgim vardı aldım defteri elime ölçüsü ölçüsüne hiç şaşmıyo hani ilk deneme yaa :)) korkuyom biraz güzel olmıycak diye e bide olmazsa artık kocişkomun dilinden kurtulamam :)) neyse yaptım ben aşureyi bi güzel kii anlatammam canınız belki isteyebilir daha var ama aşure neyse dedim hadi su böreğide yapayım onuda yaptım amam çok şükür bi aksilik olmadan yaptım ikisinide çok kolaymış yaa
o kadar telaş yapmama da hiç gerek yokmuş aslında resminide çektim bir ara koyucam inş neyse ben gidiorummm tekrar yeni denemelerle buluşmak üzre :))

2 yorum:

AyGün dedi ki...

hehe ellerine saglik:) yemek kursunami gitmiwmiydin?:) ne guzel yaa:))

Unknown dedi ki...

tenbelkız :) evet gitmiştim ama yarım kaldı sonuna kadar devam edemedim çünki evlendim düğün telaşından devam edemedim oyüzden yarım kaldı öğrendiğim kadarıyla takılıyom bende işte :)