13 Şubat 2010 Cumartesi

ve işde aşure


marifetli ellerimden çıkan aşure :P pek mütevazıyımdır bu arada :) şaka biyana resimlerim çok kötü farkındayım ama az kaldı makinem geliyo şipariş ettim bi arkadaşımıza amerikadan getirecek makineyi almış ama ne zaman gelicek bilmiyorum aslında şimdiye gelmesi lazım amam heralde aksilikler çıkdı zannedersem inş arkadaş gelince benim makinede gelicek bende size böle kötü kötü çirkin resimler sunmıycam inş tlf anca böle çekiyo biraz kafayı yemişde kendisi :))

13 yorum:

AyGün dedi ki...

Hmmm cok guzel ellerine saglik:))

havvanur dedi ki...

aafiyet olsun bi kasede blog komşulugu göz hakkı olsunmu:))

Unknown dedi ki...

tenbelkız tşk ederim canım havvanur tşkederim arkadaş aşurem var dahah maaşallah çok bereketli oldu buyrun beraber olsun :)

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Ellerine sağlık canım, ben aşureyi sadece bir öğünde bile yiyebiliyorum. Çok hoş bir lezzet. Hatta aşure ayını beklemeden sık sık yapıyorum.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

ellerinize sağlık.cok severim.izlemeye aldım sizi bende beklerim paylaşım icin sevgiler.

Unknown dedi ki...

bengü tşkederim canım ben aslında aşureyi çok aramam hatta çok değil hiç aramam olursa yerim olmazsa yemem eşimin yoğun talebi üzerine yaptım artık o çok seviyo

Unknown dedi ki...

tülin cim hoşgeldin bloğuma canım sağol inş güzel şeyler paylaşıcaz hepbirlikde

Unknown dedi ki...

bu arada ehliyet sınavı için kesinlikle yardım söz konusu bile değil arkadaşlar çalışınca zateb yardıma ihtiyaç kalmıyo ben çok çalıştım çok kolay verdim sınavımı puanlarım 90 dan aşağı değil hepsi yüksek çok kolay hiç korkmayın sevgilerimle :)

paşakızı mutfakta dedi ki...

Merhabalar.Ellerine sağlık canım.Güzel görünüyor.Mutlu kal..

Stil Direktoru dedi ki...

Ellerine sağlık canım.

emel dedi ki...

3 yıllık evliyim, her yıl seneye kesin aşure yapıcam diyorum ama cesaret edemiyorum. siz ne güzel denemişsiniz, ayrıca oldukça da lezzetli gözüküyor, ellerinize sağlık:)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

paşakızıömutfakda teşkeederim canım :) sitildirektörü teşekkürederim canım :) emel tşk ederim canım bende yapmadan önce ay nasıl yapcam felan diye ürküyodum biraz fakat çok kolaymış ya denemeni tavsiye ederim :) bülbülünyeri tşk ederim canım :)