12 Mart 2010 Cuma

DELİ KIZIN HEDİYESİ :)))


Sevgili arkadaşım senihacığımın çekiliş için hazırladığı hediyesi malumunuz bana çıkmıştı bugün kendisiyle metroport da görüştük konuştuk muhabbet ettik güzel zaman geçirdik ecrin neva da vardı ve taşllı emziği herzamanki gibi ağzındaydı kokoş ecrin neva :)) çok şeker bi kız ve sanihanın annesi babası ailecek gelmişlerdi ailesi gezdiler bizde cafe dünyasında oturduk seniha resimler çekti hediyemi aldım ve küçük nacizane hediyemi verdim ve hediyemi çok beğendim resimde gördüğünüz gibi tekrar tşkederim seniha cım eline yüreğine sağlık çok memnun oldum tanıştığımıza çok hoş samimi ve içten birisin seni tanıdığıma çok sevindim inş tekrar görüşmek üzre diyorum ve kaçıyorum arkadaşlar sevgilerimle :)))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

simdi cektiim fotografları pc'ye pıt pıtlıodum postu gordum.

kısaca yazacaıımdır burda postuma saklıorum yasananları dokmei:)

bende seninle tanıstııma cok memnun oldum sekerim..gule gule kullan cicilerini..ben benimkini kullandım bile:)

sen bi hallet islerini gorusuruz ins..opuorum...