15 Nisan 2010 Perşembe

selamm ben geldim :)))

selam arkadaşlar nasılsınız görüşmeyeli malum taşındık evimizde internet şuan yok ve ben fazla giremiyorum bloğuma o yüzden kımın evinde internet varsa gittiğimiz yerlerde fırsat bulabilirsem şöyle bir uğruyorum ama gene resim koyamıycam çünki hazır değiller dün fatihe gittim kendime bir pardesü alayım dedim gez gez gez ayaklarım mafuperişan oldu ama sonunda ben galip geldim pardesümü de aldım üstüne uyumlu eşarbımıda aldım resimlerini çekip bloğuma koyucam inş neyse arkadaşlar ben gideyim artık görüşmeküzre byby

5 yorum:

ebru dedi ki...

canım taşınma işinin bittiğine sevindim bilirim o işi 1 defa taşındım kendi evime taşındım. Allah herkese nasip etsin inş.
eşarp ve pardesünü de gülerek kullan canımmm...

ladygreenriver dedi ki...

hoşgeldin,güle güle giy inşallah ve kolay gelsin taşınmak zordur canım.
sevgiler

Unknown dedi ki...

emine ebru : teşekkürler canım amin inş ne demişler dünyada mekan ahirette iman :)))
laydgreenriver: evet hemde nasıl zor heleke ev berbat kullanılmışsa daha bir zor sağol canım tşk ederim :))

neval dedi ki...

hoşgeldin;ben de pardesü bakıyorum ama mevsimlik.kışlıklarda bitmişmidir acaba?

esra dedi ki...

güle güle otur arkadaşım yeni evinde...