14 Ağustos 2010 Cumartesi

selam

arkadaşlar merhaba hayırlı ramazanlar rabbim bu sıcaklarda oruçlarımıza kolaylık ihsan etsin inş uzun zamandır görüşemiyoruz evimde net olmadığı için uzun zamandır bloğumu çok ihmal ettim inş yakın zaman da internetimiz olucak ozaman sık sık görüşeceğimizi umuyorum tabi bu geçen zamanda neler yaptım neler
en son salı günü kadıköy pazarına gittim herkes çok met etti bende merak ettim ve gittim ama çok beğenmedim fatih çarşamba benım vazgeçilmezim sosyete pazarlarını çok severim alışveriş merkezlerini gezmekden daha çok hemde nerde pazar betyy orda :)) geçen haftada bahçeşehir pazartürkdeydim sınavım vardı orada ordan da ciciler aldım şahane bir pazar ama tesettürlülere göre çok az şeyler var o yüzden beni anca fatih paklar :))) aldıklarımın resimlerini çekip en kısa zamanda bloğumda görebileceksiniz şimdi gidiyorum arkadaşlar tekrar en kısa zamanda görüşmeküzre selamette kalın

Hiç yorum yok: