12 Ekim 2011 Çarşamba

EVDE KOKOREÇ :)

Aelam arkadaşlar uzun zamandır gelmiyordum bloğuma anca teşrif buyurabildim :) şu aralar canım hiç birşey yazmak ve yayınlamak istemiyordu gerçi hala daha geçmedi bu isteksizliğim ama dedim uzun zamandır açmıyorum  felan derken kendimi burda bulmuşummmmm :)) geçenlerde evde kokoreç yapayım dedim ilk defa da yaptım bizim boğaza tepeden bakan bi kokoreç çimiz var adı da DÜLDÜL :) evet evet DÜLDÜL komik bir ismi var fakat kokoreç i çok güzel oluyor yiyen doyamıyor tadına benki kokoreçi  asla yemeyen bir insan dım fakat şimdi  kokoreç deyince hemen düldül :)

bende şöyle bir şevke geldim yaww benim düldül den ne eksiğim var dedim :) kalktım kokoreç yapmaya afiyet etten kokoreç aldım pişirdim  aman allahım bu ne kötü koku ne ağır bir koku evden günlerce kokusu çıkmadı herşeye kokusu sindi tadı çok güzel oldu fakat kokusu benı baydı dedim asla evde birdaha kokoreçmi tabi benımki düldül ün ki gibi olmadı ama yenmeyecek bir tadı yoktu yani iyiydi bol kekik felan ekmeğin arasına koydunmu kokoreçi yanınada ayran  ama bidaha evde yapmaya kalkmam bu bana ders oldu senmisin düldül le aşık atan :))

2 yorum:

Gülcan dedi ki...

ben çok severim kokoreç yemesini eminimki güzel olmuştur ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

gülcan teşekkür ederim canım