16 Kasım 2013 Cumartesi

BAKIRKÖY GANİMETLERİ

Bakırköyden aldığım desenlerine bayıldığım envayi çeşidi olan ama hangisini alacağına karar veremeyen ben sonunda bunlara karar verdim bayıldım desenlerine durup durup bakıyorum ayy çok şeker diye kupalarımı seyrediyorum mavisi eşimin pembeside benim :))
                                     bu fincanlara bayıldım
                     önümüzdeki hafta olacak olan düğün için aldığım ayakkabılarım normalde topuklu giyme alışkanlığım yoktur o yüzden evde pek topuklum bulunmaz e dedim bi tane sade siyah bişey olsun artık arada bir lazım oluyor her nekadar topukluyla rahat edemesem de :)
       Ve taşlı bilekliklerim spor ama şık seviyorum böyle şeyleri takıp takıştırmayı :)) biraz kokoşluk var galibaaa bende :)

4 yorum:

mavii dedi ki...

Altin sirma merhaba bkoy mu dedin:) nerden bu cici bici fincanlar ekoseli hemde cicekli cok tatlilar :) ayakkabilarinda cok guzel sade benimde ihtiyacim var dedigin sebeplerden dolayi:) hemde hafif topuk sik durur gule gule giy

Unknown dedi ki...

MAVİ: teşekkürederim sağol evet canım babakırköy cumartesi pazarından aldım hepsini fincanlarda ordan :)

evadunyasi dedi ki...

o bilezikler ne kadar da şık öyle bende bayıldım.

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba canım,
Fincanlara bayıldım, aldıklarını güle güle kullan. Blogunu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
www.neclasolen.com