27 Nisan 2015 Pazartesi

Herkese selam yeni tarifle karsinizdayim uzun zamandir pek bloguma ugramiyordum ama artik daha cok ilgilenmek istiyorum bu salatayi ben ilk defa denedim cok begendim muhakkak bu lezzeti denemelisiniz
PANCARLI BULGUR SALATASI
1 haşlanmış pancar
1 çyb iri bulgur
1 havuç rendelenmiş
2 yk kadar konserve mısır
2 dal taze soğan
Nar ekşisi
Zeytinyağı
Tuz
YAPILIŞI
Az yağda kavrulan bulgura pancar suyu ilave edilip pilav gibi pişirilir soguyunca diğer malzemelerde eklenip agiz tadına göre yağı tuz ve ekşisi de eklenip karıştırılır afiyet olsun çok lezzetli bir salata tavsiye ederim isterseniz Kıvırcık da ekleyebilirsiniz hayırlı akşamlar 🌹

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Girişimci, Eğitmen, Fotoğrafçı, Marka Koçu ve Yazar Orhan Gürbüz, 3 şirket, 10 hizmet, 11 eğitim markasıyla Türkiye’nin önde gelen girişimcileri arasında yer almaktadır.
http://www.orhangurbuz.com/
#girişimci #liderlikeğitimi #satışeğitimi

Büyükada Restoran dedi ki...

harika görünüyor. Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...



Ömer Polat Diş Kliniği – Ortodonti Tedavisi Estetik Diş Hekimliği
Ömer Polat Diş Kliniği, çocuk ve yetişkin ortodonti tedavisi, gülüş tasarımı ve diş beyazlatma, estetik diş hekimliği ile implant ve kanal, dişeti hastalıkları tedavileri.
http://www.omerpolatdisklinigi.com/

Diş Teli dedi ki...

Ortodonti tedavileri, sizlere düzgün sıralanmış dişler, ideal çene yapısı ve sağlıklı bir ağız kazandırmak için uygulanmaktadır. Her kliniğin ve ortodonti uzmanının ortodontik tedavi yaklaşımı farklı olsa da ortodonti tedavilerinde kullanılan yöntemler ve uygulamalar benzerdir.

Diyet Uzmanı dedi ki...

Türkiye’nin en iyi diyetisyenleri, 81 ilde uluslararası yöntemlerle kişisel ve kurumsal beslenme danışmanlığı, beslenme eğitimleri, yaşam koçluğu ile online diyet danışmanlığı.
www.diyetuzmani.com.tr
#diyetisyen #türkiyenineniyidiyetisyenleri #diyetuzmanı